Kompetencia alapú, integrált, humán erőforrás gazdálkodási rendszer. A JDolBer HR speciálisan napjaink HR szakemberei részére kifejlesztett szoftver.
Komplex tudása, funkciói lefedik a kórházak, egyetemek, kormányzati és önkormányzati szektor teljes tárházát!
Felépítése moduláris, amely az összes, humán erőforrás gazdálkodás területén alkalmazott munkafolyamat elvégzésére lehetőséget nyújt, beleértve a Munkaügyi és a Humánpolitikai feladatok elvégzését is.
Automatikus besorolási és előmeneteli rendszer
A program a bevitt adatok alapján automatikusan elvégzi a dolgozó besorolását, ezáltal kiszámítja a pontos illetményt, figyelembe véve pl. a vezetői munkakört, illetve a címadományozást. A rendszer a besorolás mellett a kulcsszámo(ka)t is automatikusan megjeleníti.
A program a bevitt adatok alapján automatikusan kiszámítja a különböző jogosító időket, úgy mint pl.: a közszolgálati jogviszony kezdő dátumát, a közigazgatási gyakorlatot, végkielégítés kezdetét, következő átsorolás időpontját stb.
Különböző szolgálati és esedékességi idők automatikus számítása
Közszolgálati előmeneteli naptár
A teljes életpályára vonatkozóan! A jogszabályokban és a belső szabályokban megkövetelt, a dolgozó teljes életpályájához tartozó kötelező teendők, események megjelenítése, végrehajtása és ellenőrzése a belépéstől a nyugdíjazásig. Be- és átsorolások, minősítések, jubileumi jutalmak, szakvizsgák, hiánypótlások (vagyonnyilatkozatok, erkölcsi bizonyítványok), nyugdíjazás.
- Egyszeres adattárolás: A JDolBer rendszer a nyilvántartott dolgozót ún, személyi azonosítóval látja el, melynek segítségével egy esetleges ki- és belépés kapcsán nem szükséges a dolgozót ismét felvenni a rendszerbe. Ezzel a megoldással teljesen kizárt a dupla személy nyilvántartása, melynek eredményeképpen a személyi állománnyal kapcsolatos lekérdezéseink áttekinthetőek
- Sorozat feldolgozások: Egyszerre több közalkalmazottat, kormánytisztviselőt, köztisztviselőt és munkavállalót érintő feladatok elkészítésének lehetőségét biztosítja a program “egy gombnyomással”, mint pl.
- az éves szabadság megállapítása
- éves cafeteria keret megállapítása
- Dolgozói információs adatok: A program „egy képernyőn” egyszerűen áttekinthető módon időrendben megjelenítve összegzi a dolgozóra vonatkozó legfontosabb adatokat, mely segítséget nyújt pl. a rögzített adatok ellenőrzéséhez. Ilyen adat lehet a dolgozó szervezeti egysége, besorolása, fizetési osztálya, fokozata, illetménye, iskolai végzettségei, nyelvtudásai stb.
- Idősoros adattárolás és megjelenítés: segítségével időrendben megjeleníthetők és lekérdezhetők a dolgozóhoz tartozó adatváltozások pl.: névváltozás, illetmény, szervezeti egység, beosztás, besorolás, előmenetel stb. változása, a Ktv. különböző időpontokban érvényes előírásainak figyelembevétele mellett, valamint a program a dolgozó belépésétől egészen a kilépéseig tárolja a különböző kinevezés módosításokat, lehetővé téve akár azt is, hogy egy régi kinevezés nyomtatvány bármikor kinyomtatható legyen
- Dolgozói irattár: az irattárban egyszerűen és könnyen rendszerezhetően tárolhatóak és megjeleníthetőek a dolgozó akár hozott (referencia levél, bizonyítvány másolat, akár a JDolBer programmal készített (kinevezés, munkaszerződés, módosítás stb.) dokumentumai
- Alap- és szakvizsgák kezelése: A program a szükséges adatok kezelésén és a jogszabályban meghatározott előmeneteli szabályokon túl, pl. automatikusan kiszámítja a vizsgák letételének határidejét, kezeli a vizsgákhoz kapcsolódó költséget
- Minősítési rendszer: A rendszer alkalmas a dolgozó minősítéseit a KTTV törvény szabályozásának megfelelően teljes körűen kezelni a besorolások csúsztatását is beleértve. A minősítés mellett a rendszer kezeli a dicséretek, kitüntetések, jutalmazások, megrovás, figyelmeztetés, fegyelmi eljárás adatait is
- Távollét és szabadság controlling: dolgozók éves szabadság keretének, időarányos szabadság adatainak automatikus kiszámítására, illetve pl. a dolgozó által kivehető normál szabadság, tanulmányi szabadság és egyéb pótszabadságok kezelésére, automatikus kiszámítására nyílik lehetőség, minden törvényi környezetben
- Vezetői megbízás, címadományozás: a program a jogszabályoknak és azok hatályos állapotának megfelelően kezeli az adományozható vezetői megbízás és címadományozás elemeit, automatikusan kiszámítja a hozzá tartozó illetményt és megjeleníti a kulcsszámot
- Kötelező továbbképzés modul: a program az érvényben lévő 273/2012. (IX. 28.) Korm. rendelet alapján automatikusan kiszámítja a kötelezően megszerzendő pontok arányát, illetve nyilvántartási lehetőséget nyújt adott dolgozó képzéseinek és a képzésen megszerzett pontjainak nyilvántartására. A nyilvántartott adatokon túl az általános lekérdező segítségével pl. előállítható egy képzési lista, vagy éppen a nyomtatványkezelő funkcióval egy „egyenleg elszámoló” nyomtatvány
- Tudásmenedzsment modul: a kötelező továbbképzésen felül a munkatárs oktatásainak, továbbképzésének, fejlesztési tervének, továbbtanulási szándékának pontos nyilvántartására és tervezése nyújt a program lehetőséget
- Nyilatkozatok és NBH ellenőrzés kezelése: Vagyonnyilatkozat és vagyonnyilatkozatra kötelezett munkakör, valamint NBH ellenőrzés adatainak kezelése
- „Közszolgálati” Cafeteria: A Cafeteria és webCafeteria modulok segítségével lehetőség nyílik a
- Juttatások nyilvántartására
- Adott időszakra történő keretösszeg kalkulációjára és a felvett juttatások figyelésére
- Az egyéni Cafeteria tervek elkészítésére, nyomtatására egy lépésben akár az összes munkavállaló számára
- Adatok átadására a JDolBer Bér- és TB számfejtő rendszer számára
- Web alapú nyilatkoztatásra és Cafeteriával kapcsolatos információk, egyenlegek gyors áttekintésére
- Nyomtatványkezelés és felhasználói körlevélkészítés: A kötelező nyomtatványokat (kinevezés, átsorolás, jogviszony megszüntetés, stb.) a szoftver elkészíti, de lehetőség van a felhasználó által egyszerűen összeállítható körlevelek és egyéb nyomtatványok (sétapapír) elkészítésére is
- Általános lekérdező és riportkészítő modul: Döntés előkészítést, nyomon követést segítő beépített és szabadon konfigurálható listákat tartalmazó riportkészítő modul. Az általános lekérdező és összesítő olyan, Ön vagy munkatársai által paraméterezhető program, mely a humánpolitikai- és bérfolyamatokkal kapcsolatos külső és belső adat-szolgáltatást, döntés-előkészítést, tervezést, elemzést hatékonyan segíti. A felhasználó igényei szerinti tételes és összesítő listák készíthetők, melyek segítségével a kiválthatóak a kézi kigyűjtések. A modul főbb jellemzői:
- Az összes rendelkezésre álló bér, TB és humánpolitikai adat elérhető, szűrhető tetszőleges formában
- Az elkészülő táblák, listák rendezettsége és összegfokozatai tetszőlegesen beállíthatók
- Az elkészülő táblákon, listákon az összes fenti adat megjeleníthető, a felhasználó által meghatározott oszlop sorrendben és tartalomban
- Az összeállított lekérdezések lementhetők és későbbi időpontban újra futtathatók. Alaphelyzetben a felhasználó a saját és lementett lekérdezéseit használhatja, de lehetőség van sablonok előállítására is
- Listák mentése HTML formában
- Listák eredményének E-Mail-ben HTML mellékletként elküldése tetszőleges címre
- Közvetlen adatátadási lehetőség Excel, Word, Access programnak
- Az adatátadó program automatikusan elindítja a Word vagy Excel alkalmazást, és azokban megjeleníti az adatokat
- A Word programnak átadott adatok adatmezőkként jelennek meg és beilleszthetőek egy tetszőleges dokumentumba a körlevél funkció segítségével. Így pillanatok alatt elkészíthető és kinyomtatható egy tetszőleges, aktuális adatokat tartalmazó körlevél
- Az Excel programnak, oszlop és érték (karakteres, numerikus, dátum) helyesen átadott adatok tovább feldolgozhatók
- Jelentések elkészítése: A program a jogszabályoknak megfelelően automatikusan előállítja pl. a KSA adatjelentéshez szükséges információkat, jelentős időt megspórolva ezzel az adatkigyűjtéssel
- Státuszgazdálkodás (állásnyilvántartás) és helyettesítés menedzsment: A modul átfogó segítséget nyújt a státuszok (álláshelyek) kezelésében, a következő főbb jellemzők mellett:
- Tárolja a szervezetet felépítő szervezeti egységeket, állománycsoportokat és munkaköröket (Pozíciókat, Állásokat)
- Lehetőséget ad a munkakörökhöz kapcsolódó kompetenciák (alkalmasságok, szakértelmek) nyilvántartására
- Kimutatja a szervezet feltöltöttségét, a munkakörök betöltöttségét, a betöltök kilétét
- A szervezet felépítését, feltöltöttségét, munkakörök betöltöttségét könnyen átlátható fa struktúrában jeleníti meg, ahonnan a lényeges adatok azonnal leolvashatók
- Organigram generálására, grafikus megjelenítése
- A szervezeti felépítés adatainak változása időben nyomon követhető (új egységek kialakítása, átszervezés, feladatok átcsoportosítása a szervezeten belül, további szervezeti változásokkal összefüggő adatok)
- A rendszer kezeli az engedélyezett létszám és engedélyezett bérkeret adatokat
- Az adathalmazhoz a tény munkaügyi adatok automatikusan kapcsolódnak, így tetszőleges időpontokra kimutathatók az üres és a betöltött állások (egy állást több részmunkaidős is betölthet), valamint a felhasznált bérkeretek
- Az álláshoz kapcsolható az elvi és a betöltő tényleges munkaköri leírása
- Kötelező továbbképzés modul: a program az érvényben lévő 273/2012. (IX. 28.) Korm. rendelet alapján automatikusan kiszámítja a kötelezően megszerzendő pontok arányát, illetve nyilvántartási lehetőséget nyújt adott dolgozó képzéseinek és a képzésen megszerzett pontjainak nyilvántartására. A nyilvántartott adatokon túl az általános lekérdező segítségével pl. előállítható egy képzési lista, vagy éppen a nyomtatványkezelő funkcióval egy „egyenleg elszámoló” nyomtatvány
- Tudásmenedzsment modul: a kötelező továbbképzésen felül a munkatárs oktatásainak, továbbképzésének, fejlesztési tervének, továbbtanulási szándékának pontos nyilvántartására és tervezése nyújt a program lehetőséget
- Előre feltöltött közszolgálati kontrolling listák: a rendszer előre kialakított módon több HR és gazdasági kontrolling listát is kínál. melyek segítségével pontosan lekérdezhetőek az intézményre jellemző pl.: statisztikai vagy éppen a fluktuációs adatok
- Előre feltöltött kódszótárak: a jogszabályok alapján a JDolBer Humánügyviteli rendszer leprogramozottan, illetve segédadattárában alapból kínálja a jogszabályoknak megfelelő megnevezéseket, jelentősen megkönnyítve és meggyorsítva ezzel a program bevezetését, valamint szakmai segítséget is nyújt a program használatához
- Több cég, intézmény, igazgatóság egyidejű országos kezelése: a program egyidejűleg, országos szinten tudja kezelni a különböző pl. igazgatóságokhoz tartozó munkavállalókat, melynek jellemzői a következők:
- Duplikáció mentes dolgozói nyilvántartás
- Egyszerű, intézményenkénti és globális adatkezelési és lekérdezési lehetőség
- Egységes nyomtatvány arculat
- Egy önálló központi adatbázis
- A társintézményekre vonatkozó törvények egy rendszerben történő kezelése
Kompetencia alapú, integrált, humán erőforrás gazdálkodási rendszer. A JDolBer HR speciálisan napjaink HR szakemberei részére kifejlesztett szoftver. Felépítése moduláris, amely az összes, humán erőforrás gazdálkodás területén alkalmazott munkafolyamat elvégzésére lehetőséget nyújt, beleértve a Munkaügyi és a Humánpolitikai feladatok elvégzését is.
Az összes lekérdezési lehetőség, ami adott a külön HR, a Bér- és TB számfejtésnél, vagy bármely egyéb modulunknál, elérhető egyetlen összefogott felületről is. A rendszerben lévő ÖSSZES adatra szűrhetünk, kereshetünk, listába szervezhetjük azokat – tetszőlegesen!
Segítségével a Humánpolitikai programba berögzített dolgozók havi munkarenddel kapcsolatos és részletes munkaidő nyilvántartását készíttethetjük el. A programban nem csak a munkavállalók, hanem a megbízásosok, és a vállalkozók munkaideje is kezelhető.
A JDolBer Cafeteria modul teljes körű Cafeteria megoldást kínál, amely a JDolBer Bér- és HR rendszereivel integrált egységet alkot.