Az ügyfélkapcsolatunk alapvetően az alábbi témakörökben kereshető meg
- A programok működésével kapcsolatos kérdések megválaszolása
- Új feladatok Orgware szoftverrel történő elvégzése
- Szakmai konzultáció (jogszabály-magyarázat, értelmezés)
Hibabejelentés, hibaelhárítás:
- Orgware programok nem megfelelőségével kapcsolatos bejelentések
- Kezelési hibákból eredő problémák elhárítása
Lehetőség van telefonon keresni minket (több fővonalat biztosítunk e célra), faxon, e-mailen, vagy online felületen a weboldalunkon keresztül.
A biztosított csatornákon beérkezett összes esemény (telefonhívás, e-mail bejelentés, stb.) követése egy saját fejlesztésű, ügyfélkapcsolati program segítségével történik. A programban rögzítjük a bejelentéssel kapcsolatos adatokat, egyedi azonosítóval és típus paraméterekkel látjuk el a bejelentéseket. A bejelentésre vonatkozó állapot adatok egy közös oldalon szerepelnek ezzel is könnyítve az ütemezést és a folyamatos ellenőrzést. A hívások fogadását tapasztalt ügyfélkapcsolati kollégáink végzik, akik fő feladatuknak tekintik a felmerülő probléma megértését és annak azonnali megoldását, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a leggyorsabb megoldás felé történő továbbítását.
A rögzített események feldolgozása, esetleges nyomon követése a bejelentést felvevő ügyfélkapcsolati munkatársunk feladata. Itt történik a bejelentések további pontosítása, telefonos megoldáskeresés, támogatás. A magas szintű kiszolgáláshoz belső tudásbázisok állnak rendelkezésre, a bevezetett, telepített rendszerek dokumentációi mellett. A ügyfélkapcsolat által indított bejegyzések (hibajegyek) kezelése és a lezárásig történő követése a bejegyzést indító ügyfélkapcsolati munkatársunk hatásköre.
On-line kapcsolat
Ügyfélkapcsolati osztályunk on-line kapcsolatot tart minden ügyfelével. Ez a megoldás szükség esetén, közvetlen kapcsolatot biztosít az ügyfelek és az ügyfélkapcsolat számítógépei között. Ez a technika rendkívül biztonságos és gyors problémamegoldást tesz lehetővé, szinte egyenértékű a személyes kiszállással. Segítségével egyedi listák, riportok, jelentések, új bérezési formák kialakítása, nyomtatványok módosítása, a program paraméterezése, problémák elhárítása percek alatt elvégezhető, megoldható. Az on-line kapcsolat biztonságos és percek alatt felépíthető.