OrgwareConnect

2008 óta fejlesztünk webalkalmazásokat, melyek szorosan integrálódva egészítik ki JDolBer Humánügyviteli Rendszerünket, szélesítve annak felhasználói élményét és elérhetőségét.
Fejlesztéseink alapozásakor folyamatosan figyelemmel kísérjük a technológia változásait, trendjeit.

OrgwareConnect Webes Önkiszolgáló HR – Elektronikus Bérlap

Az OrgwareConnect önkiszolgáló modul segítségével a dolgozók kényelmesen megtekinthetik a JDolBer rendszerben nyilvántartott, személyes, elérhetőség, valamint aktuális szerződésük főbb adatait, bérlapjukat, és kiegészítő lehetőségként az OrgwareConnect rendszerben feltöltött dokumentumaikat. Mindezeken felül a modul biztosítja, hogy rendelkezésre álljanak különböző adóelőleg nyilatkozatok, valamint hogy a dolgozó adatainak változását (pl. lakcím) egyszerűen jelezhesse a HR osztály részére.

MyLeave – Szabadságkérelmezés

A dolgozó szabadságkérelmet nyújthat be felettese felé, még akár üzenetet is csatolhat mellé. Egy összesített átlátható felületen ellenőrizheti aktuális szabadságkérelmeit és azok státuszát.

MyTime Webes Munkaidő-nyilvántartó

Segítségével, minden érintett dolgozó megtekintheti a JJelenlét Munkaidő-nyilvántartó modulban megtervezett beosztás adatait, ezen felül (beállítástól függően) munkaidőt, túlórát, illetve készenlét alatti behívás kérelmet rögzíthet, melyet az arra jogosult egyszerűen elbírálhat.

MyCafeteria Webes Önkiszolgáló Cafeteria

A JDolBer Cafeteria modul teljes körű Cafeteria megoldást kínál, amely a JDolBer Bér- és HR rendszereivel integrált egységet alkot.

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.