Kiegészítő moduljaink szorosan integrálódnak az alapszoftverekbe azonnali, belső adatkapcsolattal, listázhatósággal.
A JDolBer szoftver kialakításánál figyelembe vettük a szokásos munkafolyamatokat, így egy könnyen és gyorsan használható, ergonómikus felületet alakítottunk ki.
A személyes adatoknál tárolhatjuk akár a munkaképesség csökkenésére vonatkozó adatokat is, de kihasználhatjuk a Dolgozói irattár funkciót is, ahol fotót, szkennelt iratokat, vagy egyéb leveleket, dokumentumokat tárolhatunk.
A munkavállalók és egyéb jogviszonyban lévők adatait összevontan kezelhetjük a Személy adatoknál, ami azt jelenti, hogy a Személy adatokból indulva az összes, az adott személyhez tartozó jogviszony adatot egyben is láthatják, kezelhetik.
Az összes lekérdezési lehetőség, ami adott a külön HR, a Bér- és TB számfejtésnél, vagy bármely egyéb modulunknál, elérhető egyetlen összefogott felületről is. A rendszerben lévő ÖSSZES adatra szűrhetünk, kereshetünk, listába szervezhetjük azokat.
Az általános lekérdező és összesítő olyan, Ön vagy munkatársai által paraméterezhető program, mely a humánpolitikai- és bérfolyamatokkal kapcsolatos külső és belső adatszolgáltatást, döntés-előkészítést, tervezést, elemzést hatékonyan segíti. A felhasználó igényei szerinti tételes és összesítő listák készíthetők, melyek segítségével a kiválthatóak a kézi kigyűjtések.
A rendszer használatához többszintű, komplex jogosultsági rendszer kapcsolódik.
- Első szinten a több céges, vagy több telephellyel rendelkező partnereink cégekre, illetve telephelyekre (régiókra) történő jogosultsági rendszert határozhatják meg.
- Második szinten a használható funkciók (pl. HR modulok, munkaügyi modul, lekérdező modulok, Oktatás-továbbképzés, stb.)
- Harmadik szinten a használat módja, amelyek a következők lehetnek:
- Visszanézés: csak adatok megtekintését teszi lehetővé, mindennemű nyomtatás és javítás nélkül.
- Nyomtatás: ezen itt az olyan iratok, okmányok elkészítését kell érteni, amelyek „céges” aláírást igényelnek (Pl.: Kilépők nyomtatványai, stb.). E jogosultság értelemszerűen magába foglalja a visszanézés jogát is.
- Minden jog: magában foglalja az adott program teljes körű használatát, természetesen figyelembe véve a fentebbi szűkítő feltételeket.
- Negyedik szinten pedig a hozzáférhető adatok körét lehet szabályozni, szervezeti egységi kód és/vagy munkaköri csoport és/vagy jogviszony, stb. szintjéig lebontva.
A rendszer az adatmódosításra, adatbevitelre vonatkozóan teljes körű tevékenység naplózással rendelkezik.
Szoftvereinkben idősoros adattárolás történik: releváns adatokat nem töröl, és nem ír felül a rendszer! Bármilyen módosítás esetén az aktuális dátummal lezárja az előző rekordot, majd nyit egy újat.
Bármikor visszanézhető egy tetszőleges korábbi állapot, régebbi dátumra vonatkozó lekérdezések, riportok mindig az adott pillanatban aktuális adatokat tartalmazzák!
Kompetencia alapú, integrált, humán erőforrás gazdálkodási rendszer. A JDolBer HR speciálisan napjaink HR szakemberei részére kifejlesztett szoftver. Felépítése moduláris, amely az összes, humán erőforrás gazdálkodás területén alkalmazott munkafolyamat elvégzésére lehetőséget nyújt, beleértve a munkaügyi és a humánpolitikai feladatok elvégzését is.
Az összes lekérdezési lehetőség, ami adott a külön HR, a Bér- és TB számfejtésnél, vagy bármely egyéb modulunknál, elérhető egyetlen összefogott felületről is. A rendszerben lévő ÖSSZES adatra szűrhetünk, kereshetünk, listába szervezhetjük azokat – tetszőlegesen!
Segítségével a Humánpolitikai programba berögzített dolgozók havi munkarenddel kapcsolatos és részletes munkaidő nyilvántartását készíttethetjük el. A programban nem csak a munkavállalók, hanem a megbízásosok, és a vállalkozók munkaideje is kezelhető.
A JDolBer Cafeteria modul teljes körű Cafeteria megoldást kínál, amely a JDolBer Bér- és HR rendszereivel integrált egységet alkot.